a day off..

Att vara ledig såhär mitt i veckan kan vara riktigt skönt. Idag var det både skönt och välbehövligt! Tog mig ur sängen redan vid nio tiden. Åkte sedan och solade en sväng. Efter både solning, dusch och frukost åkte jag till pappa och umgicks med honom ett tag. Vi åkte ner på Auktionskammar'n och tittade om det fanns någon möbel till lägenheten att inhalnda, men icke.. Framåt lunch hämtade jag mamma och åkte till Take Off för att avnjuta 'pasta med fläskfilé och gorgonsola'. Det satt fin-fint i magen! Dessutom bjöd jag mamma på maten så hon var riktigt lycklig ;)
Efter den mysiga timmen med mammi åkte jag ner på stan och strosade en stund. Köpte faktiskt lite saker till mig själv som jag kände att jag "behövde".. ;)
Dagen kändes lång då jag efter allt detta hämtade simon och åkte till Färgtema för att titta på tapeter till vår lägenhet! :D Det fanns inte så mycket fint att välja bland, men det ordnar sig nog tillslut :)
Ikväll ska min kärlek iväg och jobba redan kl 19. Därför ska jag och erik titta på 'Luftslottet som sprängdes' med en påse popcorn. A day off like this is wonderful sometimes..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0