Att vakna varje morgon till en himmel som är blå..

Så har det sett ut de senaste dagarna! Solen har varit i farten och gjort det den ska. Denna morgon var det dags att ta vara på allt detta. En promenad till solariet blev en bra början. Efter 20 minuters mys i solariet blev det en "omväg" tillbaka till Simon så jag skulle få mig en runda. Mycket välbehövligt !

Väl hemkommen väntade dusch, frukost och sminket. Allt inför den arbetsdag jag har framför mig. 12-17 pass idag vilket är helt okej ! ;)

Veckan som kommer ser ut ungefär som vanligt. Jag ska jobba hela dagarna och två kvällar. Den enda skillnaden är att jag är heeeelt ledig från jobb hela helgen! HERRE GUD, när hände detta senast? :D Men självklart ska Simon bort lördag-söndag på studentkryssning.. Att sova ensam är det värsta jag vet, så sis måste hålla mig sällskap. Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0