Det är påskrivet..

Sedan jag hittade mitt livs kärlek har jag, så gott som, bott på tre ställen. Min adress är skriven hos pappa, men är inte där så ofta. (Sover, äter osv). Jag har alla mina grejor hos mamma. MEN, jag tillbringar ca 70 % av min tid hos simon. Vilket betyder att jag har tre hem.. Jag har varit så less på detta ett tag.
Först måste jag hem till pappa och hämta posten, sedan hem till mamma och packa, för att sedan åka till simon och sova med honom. Visst, det går väl an.. Men kl 06.45 när jag ska börja sminka mig så inser jag ofta att sminket (exempelvis) finns i något av de andra hemmen.. Hela tiden är det så och det blir ganska drygt i längden.

Men nu är det klart att jag och mitt hjärta flyttar till Ljungeden den 15 maj ! Jag skrev på kontraktet idag och känslan var helt underbar. Hela lägenheten kommer dessutom att vara nytapetserad med tapeter som vi valt ut så det kommer att bli så fint ;) Jag mår så bra av att veta att detta elände snart är över.
Kvarnvägen 13 - här kommer vi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0